Retourneren
Collecties
Valt jou Frenkies & Friends artikel anders uit dan gedacht of heeft u een andere reden? Geen probleem.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden. Kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.

Breng ons binnen 14 dagen na ontvangst op de hoogte van uw retour zending via [email protected]. U ontvangt van ons binnen 3 werkdagen een reactie met de goedkeuring van uw retour en het retourformulier. U heeft daarna nog 14 dagen om uw geretourneerde artikel(en) retour te verzenden. Wanneer wij de artikelen ontvangen hebben zullen wij binnen 14 dagen het orderbedrag terug storten op uw rekening.

Volg voor een retourzending de onderstaande stappen:

Aanmelden
– Mail naar [email protected] en meld je retourzending aan. Geef hierbij uw bestelnummer door.
– U ontvangt van ons het retourformulier.

Verpakking
– Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos
– Plaats het ingevulde retourformulier in de doos
– Plak het meegeleverde retourlabel goed zichtbaar op de doos

Verzending
– Lever het pakket in bij het postkantoor
– Bewaar het verzendbewijs goed

Let op dat de artikel(en) in de originele staat zijn. Retourzendingen die worden gedaan na de retourtermijn, of in een ongeschikte staat, zoals gedragen worden niet geaccepteerd. Wij accepteren alleen artikelen met onze hangtag eraan. Onze artikelen moeten ongebruikt zijn, in perfecte staat en in een verkoopbare staat blijven, dus we raden aan om het product binnen zorgvuldig te passen door schone honden.

Gepersonaliseerde hondenkoekjes
Hondenkoekjes die u via onze webwinkel koopt worden gepersonaliseerd volgens de door u ingevoerde specificatie. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.


Ruilen
Heeft u de verkeerde maat besteld? Neem dan contact op met [email protected]. U kunt uw pakket dan op eigen kosten in de originele verpakking retour zenden aan ons. Volg de stappen zoals beschreven staan bij retourneren. Wij brengen u via de mail op de hoogte als wij de retourzending hebben ontvangen. Binnen 14 werkdagen ontvangt u het bedrag terug en kunt u een nieuwe bestelling plaatsen op www.frenkies-friends.nl met de juiste maat.


Levertijd en verzendkosten
Het team van Frenkies & Friends heeft vaste inpak momenten voor de bestellingen. Op maandag, woensdag en vrijdag voor 15:00 pakken wij onze bestellingen in en leveren wij ze af bij een PostNL punt. Wij begrijpen dat u heel erg benieuwd bent naar uw bestelling en uitkijkt naar het bezorgmoment. Houdt daarom uw track & trace code goed in de gaten. U dient rekening te houden met een bezorgtijd van 1-5 werkdagen.

Verzending binnen Nederland
Wanneer u een bestelling plaats dan betaalt u €4,50. Bij een bestelling boven de €50 euro heeft u gratis verzending.

Verzending België en Duitsland
Onze producten worden ook in België en Duitsland geleverd. Voor verzending naar deze landen kost dit €9,50 voor een pakket met track & trace code. Vanaf €75 euro betaalt u naar België en Duitsland geen verzendkosten.


GarantieArtikelen
Wanneer u een gebrek aan een artikel ontdekt, dient u binnen 2 maanden contact op te nemen met ons. Als u tijdig contact met ons opneemt, zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging. Stuur dan een mail met naam, klacht, uw bestelnummer en eventuele foto’s naar [email protected].

Beschadigde pakketten
Het team van Frenkies & Friends doet er alles aan om onze artikelen zo goed mogelijk in te pakken voor verzending. Mocht uw bestelling tijdens de levering beschadigd binnenkomen, neem dan binnen 14 dagen contact op [email protected]. Wij zorgen dan samen voor een passende oplossing.

Verloren/gestolen pakketjes
Frenkies & Friends is niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Zodra de pakketten ons adres verlaten ligt de verantwoordelijkheid bij de vervoerder om uw pakket af te leveren. Wanneer er problemen zijn met de levering van uw pakket neem dan contact op [email protected]. Beschrijf hierin uw naam en bestelnummer.


Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Wanneer u een gebrek aan een artikel ontdekt, dient u binnen 2 maanden contact op te nemen met ons. Als u tijdig contact met ons opneemt, zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging. U kunt ons dan een mail sturen met naam, klacht, uw bestelnummer en eventuele foto’s.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Betaalmethodes
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal
– Bankcontact
– Paypal

Contact opnemen
Heeft u vragen of opmerkingen? Elke bestelling wordt met aandacht samengesteld. Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Mocht u vragen hebben dan kunt u ons bereiken via de volgende gegevens.

Frenkies & Friends
Tel: +31(0)85-7010076
Mail: [email protected]

Ons vestigingsadres:
Prinses van Polenstraat 30
4854EX Bavel

KVK: 81824858
BTW: 862234050B01